Oud-KPN marketeers starten B2B marketingcollectief Redwired

10-07-2024 (07:00) - Marketing

Oud-KPN marketeers Mariëlle Meijwes-Spil en Maarten van Rijckevorsel kondigen de lancering van het bureau Redwired aan.

Maarten van Rijckevorsel heeft gewerkt in contentmarketing voor klanten zoals ABN Amro, BMW, Siemens en PostNL. Mariëlle Meijwes-Spil heeft een achtergrond in marktonderzoek, en doceert bij Beeckestijn Business School.

Missie

De missie van Redwired is om B2B Nederland te ondersteunen bij het bereiken van duurzame groei, met aandacht voor de wereld om ons heen. “Wij geloven dat groei en zakelijk succes altijd het resultaat zijn van een vertrouwensrelatie tussen mensen, gebaseerd op oprechte interesse en aandacht voor elkaars uitdagingen en ambities,” zegt Mariëlle Meijwes-Spil, medeoprichter van Redwired. “Onze visie is dat deze relaties tot stand komen door waardevolle kennis te delen.”

Redwired zal verschillende diensten aan gaan bieden, waaronder strategieontwikkeling, go-to-market optimalisatie en de parttime inzet van B2B experts in bedrijven.

Als organnisatievorm kiest Redwired voor een collectief van zelfstandige ondernemers. Zij zijn recent begonnen met projecten bij Dealsuite en Equans en zijn actief op zoek naar nog meer ondernemende B2B experts, die willen aansluiten bij het collectief. Ook is het bureau een onderzoek gestart naar de volwassenheid van B2B marketing in Nederland. 


Bureaus

Media

Economisch