'Ouders van Nu' Zwanger- en Babyboxen bij Blokker

16-10-2018 (15:41) - Marketing

Vanaf 1 januari 2019 kunnen (aanstaande) ouders de Zwanger- en Babybox van Ouders van Nu ophalen bij Blokker.


De samenwerking sluit aan bij de introductie van het nieuwe babyassortiment bij Blokker, eind september. De focus bij Blokker ligt op het 'alles in huis' te hebben voor het huishouden, voor iedere consument. Daarom was de lancering van een babyassortiment een logische stap. 


Blokker CEO Ludo Bijvoet: "De samenwerking met Sanoma als nieuwe distributeur voor de Zwanger- en Babyboxen sluit naadloos aan op onze positionering. Enerzijds kijken we naar de rationele kant van het huishouden, zoals schoonmaken, wassen en strijken. Anderzijds is daar de emotionele kant, waar we de klant willen verrassen met onder meer seizoensproducten, speelgoed en nu dus ook babyassortiment. Dit is een waardevolle toevoeging omdat dit voor jonge gezinnen een belangrijk onderdeel is van het huishouden."


Martijn van der Neut, Brand Director Parenting bij Sanoma: "Dankzij de Zwanger- en de Babybox kunnen wij onze doelgroep optimaal bedienen in de customer journey die zij doorlopen. Samen met Blokker zullen we dan ook zorgen dat de box een mooie eerste kennismaking is voor jonge ouders met de nieuwe wereld die zij gaan ontdekken. Uiteraard met de nodige informatie, content en producten."


De samenwerking tussen Ouders van Nu en Blokker werd aangegaan tijdens de eerste editie van het In de Wolken Festival. Dit kersverse festival voor aanstaande en jonge ouders werd georganiseerd op 4, 5 en 6 oktober door Ouders van Nu.


Bureaus

Media

Economisch