Fonk 366 neemt deep dive in de wondere wereld van VR, AR en AI
Twee jaar geleden keken velen nog sceptisch naar de ontwikkelingen op het gebied van VR, AR en AI. Inmiddels hebben de recente ontwikkelingen die mening vaak 360 graden doen draaien. In Fonk magazine 366 doen we verslag. Wat zeker is: voor de nieuwsgierigen en leergierigen onder ons liggen er kansen voor het oprapen.
Is het echt?
In Fonk magazine 366 nemen we een deep dive in de wonderen van de kunstmatige werkelijkheid die ons (nu al) omringt. Kunstenaar Arno Coenen en creative Rodger Werkhoven vertellen alles over hun prijswinnende korte film Let’s be Friends inclusief een speciaal voor Fonk magazine gemaakte "The faking making of", Cees Dingler (Capitola) bespreekt de zakelijke kansen, Jaïr Cijntje (Somention) laat zien waarom de traditionele feeds, waarop je kunt blijven scrollen, verleden tijd zijn. Ook verleden tijd zijn de style guidelines; Bart Kampschreur (Vortex Agency) legt uit. En: we doen een oproep voor sluitende wetgeving waar het om deepfakes gaat en waarvan we enkele recente spraakmakende voorbeelden onder het motto ‘is het echt? nog even op je netvlies terugplaatsen.
Helemaal niet AI-related trouwens is het fijne verhaal van Valérie DeKeuwer (Hotel l’Amour) in de serie female agency leaders. En datzelfde geldt voor de mouthwatering foto’s van M’Hammed Kilito, helemaal achterin deze zinderende zomereditie.
Koop Fonk magazine nu in de webshop
Wil je fonk magazine 366 lezen, maar heb je geen abonement? Koop dan nu een los exemplaar in onze webshop!