
J/M Ouders lijft Famme in
Parentingplatform J/M Ouders breidt zich per 1 augustus 2025 uit met Famme. Met deze toevoeging vormt J/M Ouders een compleet platform voor ouders van kinderen van 0 tot 18 jaar.
Tot nu toe richtte het digitale platform van Mediahuis Nederland zich vooral op ouders van kinderen tussen de 4 en 18 jaar. Dankzij de samenvoeging met Famme, dat zich met name richt op de leeftijd van 0 tot 4 jaar, wordt J/M Ouders dé plek voor alle denkbare opvoedvraagstukken.
Famme staat sinds 2014 elke dag voor ouders van jonge kinderen klaar. Bij Famme lees je persoonlijke, herkenbare en bijzondere verhalen van andere ouders. Want iedere ouder heeft een verhaal. Met deze stap wordt J/M Ouders nog completer: een plek voor iedere ouder met kinderen in iedere leeftijdscategorie. Sinds 1997 is J/M Ouders een gevestigd merk. Sinds 2015 heeft het merk een volledige online focus.
“Met de komst van Famme maken we een langgekoesterde droom waar: een platform voor alle ouders van alle kinderen tot 18 jaar", zegt Sofie Vissers, hoofdredacteur van J/M Ouders. “Het ouderschap kent verschillende fases, elk met eigen uitdagingen, vraagstukken en bijzondere momenten. Dankzij de toevoeging van Famme kunnen we ouders nu vanaf het allereerste begin, de zwangerschap en de babytijd, ondersteunen en inspireren. Dat voelt als een natuurlijke stap in onze missie om van betekenis te zijn voor álle ouders.”
Vissers: “Bij J/M Ouders bouwen we aan een levendige online community waarin ouders zich écht gezien en gehoord voelen. We hebben grote ambities, met impactvolle videoreeksen, sterke samenwerkingen en een podcast die niet bang is om de diepte op te zoeken. Zo willen we ouders inspireren, activeren en verbinden. Want opvoeden anno 2025 vraagt om een flinke dosis steun – van en voor elkaar.”