Ocean Outdoor en Eyecons zetten de sport in de spotlights

16-11-2021 (11:49) - Media

In deze onzekere tijden dat het bijwonen van sportwedstrijden niet is toegestaan, is het belangrijker dan ooit dat de sportfans verbonden blijven met hun sport. Media exploitant Ocean Outdoor, partner van NOC*NSF, en het online sport videoplatform Eyecons.com brengen gezamenlijk deze week de sportfans op de hoogte van het live sport aanbod.
 
Veel verschillende (top)sport competities hebben afgelopen jaar hard gewerkt aan de online zichtbaarheid van hun sport. Door het niet mogen bijwonen van sportwedstrijden hebben de sportbonden en Eyecons geïnvesteerd op het gebied van innovatie om de sport en de partners van de sport zichtbaar te maken in tijden dat publiek geen wedstrijden mag bijwonen.
 

Zichtbaar

Met de Out Of Home campagne van Ocean Outdoor en Eyecons willen partijen de sportfans op de hoogte brengen dat ze veel (top)sport live kan blijven volgen op Eyecons.com of op dé verschillende sportwebsites zoals hockey.nl, volleybal.nl en eredivisie-zaalvoetbal.nl. Het is van belang voor de toekomst van de sport om zichtbaar te zijn zodat binding met de club door fans en de partners van de sport gewaarborgd wordt.

Bureaus

Marketing

Economisch