Mediamarkt maakt het verschil met yes-mentaliteit tijdens Black Friday

Mediamarkt maakt het verschil met yes-mentaliteit tijdens Black Friday

06-11-2025 (11:30) - Campagnes

In de drukke periode rondom Black Friday spelen veel eletronicaketens in op de kooplust van consumenten. MediaMarkt wil zich in de nieuwe campagne onderscheiden van de moordende concurrentie door hun service en klantbeleving te benadrukken. Daarom wordt november omgetoverd tot Yovember. 

Onder de campagne 'Zeg gewoon "Ja!"' klinkt een rapnummer over de kortingen en exclusieve winkelservices die MediaMarkt aanbiedt tijdens Black Friday. Het liedje bendarukt de klantvragen die door concurrerende bedrijvende worden verworpen, maar door Mediamarkt met een ''Yo!'', oftewel ''Ja!'' worden beantwoord.

''Grote kortingen rondom Black Friday zijn leuk, maar de laagste prijs bieden is niet meer allesbepalend. Met deze campagne laten we zien dat we bij MediaMarkt altijd net dat stapje extra zetten voor onze klanten, zowel in de winkel als online.'', zegt Raymond Mesterom, Director Marketing bij MediaMarkt Benelux.

De campagne start in Nederland met een early-access op 6 november in de app. Vanaf 7 november is de Black Friday Weeks-campagne live in alle winkels en online platformen van MediaMarkt. Het doel van het bedrijf is om meer merkbekendheid te creëen. 

Bekijk hier de campagne:

 

Credits
Saatchi & Saatchi (creatie)
Tony Petersen Film en Accenture (productie)
German Wahnsinn (merk-soundtrack & Muziek)
Serviceplan en Men in Green (lokaliseren content)
Publicis media (media-inzet)