TikTok officieel leverancier van de Tour de France 2023
TikTok is voor het eerst Official Supplier van de Tour de France. Vanaf 1 juli zal TikTok volgers, fans en de bredere Tour de France gemeenschap in staat stellen om de race op een nieuwe manier te ervaren.
De makers van TikTok brengen een nieuw gezichtspunt en perspectief op de Tour, door hun liefde voor de sport en hun creativiteit te laten zien via hun eigen videocreaties.
Dankzij deze samenwerking brengt TikTok de Tour de France (1 - 23 juli 2023) en de Tour de France Femmes met Zwift (23 - 30 juli 2023) naar een nieuw publiek en fans over de hele wereld. De verschillende etappes van de Tour bieden ook de mogelijkheid om lokale TikTok-creators en de rijkdom en diversiteit van de Spaanse en Franse regio's waar het evenement doorheen komt in de schijnwerpers te zetten.
TikTok zal de twee vlaggenschipwedstrijden in de wielerkalender voor mannen en vrouwen tot leven brengen voor een publiek van meer dan een miljard gebruikers wereldwijd - waaronder 150 miljoen in Europa. Het is een kans voor iedereen om de passie en toewijding van de renners te ervaren, de volgende generatie wielrenners te inspireren en onze collectieve liefde en passie voor de sport te delen.