Mediahuis’ Digital Platforms start inhouse social team

Mediahuis’ Digital Platforms start inhouse social team

11-03-2025 (10:20) - Mensen

De Digital Platforms van Mediahuis breiden uit met een eigen social team onder leiding van Boyan van der Heijden. Recent is Anisa Boonman in het team gestart als content creator. Met hun kennis en ervaring gaan zij de platforms verder versterken.

De Digital Platforms, onderdeel van Mediahuis, bestaan uit de merken Manners, NSMBL, J/M Ouders, Famme, BEDROCK, WANT en Culy. Ook de socials van Metro neemt het team voor hun rekening.

Boyan werkte eerder bij de NPO, waar hij zeven jaar heeft gewerkt als redacteur en social media-specialist.  Boyan: “Ik ben blij dat ik nu aan de andere kant sta en naast het optimaliseren van content, ook eigen content kan maken.”
Anisa was hiervoor online marketeer in de culturele sector en content creator bij EO Hoedan, een online platform voor twintigers. Anisa: "Met een social first benadering versterken we de band met onze doelgroepen en creëren we meer mogelijkheden voor adverteerders.”

“Met ons inhouse social team versterken we de Digital Platforms en verbreden we onze online contentstrategie”, zegt Jana Witteman, innovatiestrateeg bij de Digital Platforms. “Met innovatieve contentstrategieën werken we aan de toekomstbestendigheid van onze merken. We bedienen bestaande doelgroepen én boren nieuwe doelgroepen aan om aan de digitale Mediahuis-merken te verbinden.”