Een geïntegreerde aanpak voor succesvolle B2B marktbewerking
Om als B2B organisatie succesvol te zijn is het cruciaal dat marketing en sales intensief samenwerken over de gehele customer journey. Digitale kanalen en inbound marketing spelen daarbij een belangrijke rol. De klassieke organisatie van sales, service en marketing is dan ook aan herziening toe.
In de post-HBO opleiding B2B Marketing & Sales Management van Beeckestijn Business School. ontwikkel je een eigen visie en plan van aanpak, waarmee je de klantbeleving en het resultaat in jouw organisatie naar een hoger niveau tilt.
Ontwikkel je eigen sales, marketing en service plan van aanpak
Ben jij een marketing- of salesprofessional en wil je de laatste kennis op het gebied van B2B marketing en sales eigen maken? Dan is deze opleiding wat voor jou.
Na 12 dagdelen:
· Ken je de laatste trends en ontwikkelingen op het gebied van B2B marketing en sales
· Beschik je over je eigen integrale sales, marketing en service plan van aanpak
· Ben je in staat zowel het resultaat als de klantbeleving in jouw organisatie te optimaliseren
Meer weten over deze opleiding?
Lees meer over de post-HBO opleiding B2B Marketing & Sales Management »
Praktische informatie
Datum: 14 maart
Locatie: Amsterdam, Leusden, Utrecht, Online, Rotterdam, Eindhoven, Zwolle
Studiebelasting: 12 dagdelen
Kosten: €4.385, - all in (excl BTW)
Make impact
Werk verandert continu en dat vraagt om de juiste kennis en skills. Beeckestijn Business School helpt hiermee. Met compacte en praktische programma’s binnen digital, marketing, cx, data en communicatie door 100% vakexperts. Op zoek naar gratis kennis en inspiratie? Woon een online clinic bij of download een van de whitepapers. #kennisdelen