AdRepublic gaat verder als Next Day Media

14-12-2015 (11:01) - Toeleveranciers

AdRepublic is omgedoopt tot Next Day Media. Het ad-netwerk is onderdeel geworden van Digital Enterprises en zet daarom de werkzaamheden nu voort onder een nieuwe naam.
 
volwassener
'Next Day Media is een stuk volwassener geworden en speelt steeds sneller in op de ontwikkelingen die er spelen in de markt. We zien dit ook echt als een nieuwe start waarin we in een nieuw kantoor vol vertrouwen gaan werken aan een nog betere propositie naar onze klanten toe', aldus Melvin Bostelaar, Partner Digital Enterprises. 'Bij een nieuwe start als deze hoort ook een nieuwe naam en de naam Next Day Media past heel goed in het gevoel en de ambitie die wij bij het bedrijf hebben.'
 
meer dan 100 websites
Next Day Media is inmiddels één van de grote ad-netwerken van Nederland. Het bedrijf vertegenwoordigt de belangen van meer dan 100 websites en biedt naast standaard IAB- en Rich Media-formaten nu ook native proposities aan voor desktop, mobiel en tablet.
 
Per maand bereikt Next Day Media acht miljoen unieke bezoekers en biedt het bedrijf meer dan 300 miljoen impressies aan.