Perk stelt shadow work in nieuwe OOH-campagne aan de kaak

Perk stelt shadow work in nieuwe OOH-campagne aan de kaak

28-11-2025 (16:12) - Campagnes

Na eerder dit jaar de eerste fase van zijn vernieuwde identiteit te hebben geïntroduceerd, rolt Perk nu de volledige rebrand uit, samen met een nieuw AI-native platform dat is ontworpen om “shadow work” te elimineren, de verborgen, repetitieve taken die ongemerkt uren uit een werkdag weghalen.

Dit is de grootste merkinvestering in Perk’s 10-jarige geschiedenis. Het bedrijf heeft zijn klassieke corporate uitstraling achter zich gelaten en een nieuwe visuele richting omarmd - Perk Green - gecombineerd met een menselijkere, directere tone of voice die werknemers en echt werk centraal stelt.

In samenwerking met creative agency AnalogFolk ontwikkelde Perk twee creatieve concepten - “Said no one ever” en “Your job / Our job.” Na tests in de VS, het VK en Duitsland, vormen deze ideeën nu de basis van een wereldwijde OOH-campagne die zich uitrolt over meer dan 9 grote steden.

Naast de 3D-uiting op Nasdaq in Times Square, de Moxy-billboard in LA, en zichtbaarheid in Chicago O’Hare en Penn Station, draait de campagne door heel Europa, waaronder Londen, Parijs, Amsterdam (zie onderaan dit bericht), Berlijn, München en Barcelona.