Snoopy trekt aandacht langs A4
09-12-2015 (16:05) - Toeleveranciers
De komende weken straalt Reclamemast Schiphol meer dan ooit. Clear Channel Hillenaar heeft in samenwerking met Twentieth Century Fox de Reclamemast voorzien van een opvallende, lichtgevende campagne om de nieuwe bioscoopfilm ‘Snoopy en Charlie Brown: De Peanuts Film’ te promoten.
De campagne, getoond op een doek van 13 x 7 meter, is voorzien van meerdere gekleurde, knipperende lampjes. Deze creatieve uiting, gecreëerd door Seven Productions, is een eyecatcher en trekt daarmee nóg meer bekijks voor de toch al opvallende Reclamemast, die gelegen is langs de drukke tienbaanssnelweg A4 bij Schiphol.
De spectacular maakt onderdeel uit van een multimediale marketing campagne en is het resultaat van een samenwerking tussen 20th Century Fox, Clear Channel Hillenaar, Vizeum en OOH-specialist Posterscope.
De spectacular is de komende twee weken te zien. De film ‘Snoopy en Charlie Brown: De Peanuts Film’ is vanaf 9 december 2015 in 2D en 3D in de Nederlandse bioscopen te bekijken.