E-mail award voor Samsung, Bol.com en Albert Heijn

09-06-2016 (21:18) - Awards

Tijdens een uitverkochte DDMA EMAIL SUMMIT in de Kromhouthal heeft Floris Regouin (Samsung Benelux) zowel de publieks- als de juryprijs voor beste E-mail man|vrouw van het jaar 2016 gewonnen. Albert Heijn won de juryprijs Beste E-mailcampagne 2016 voor hun Mijn Bonus- campagne en Bol.com ging er vandoor met de publieksprijs voor de beste campagne.

 
De jury over winnaar Floris Regouin: 'Floris Regouin (Samsung Benelux) is een gedreven professional met veel kennis van digital marketing, waaronder ook e-mailmarketing. In een internationale en complexe organisatie toont hij zich een bevlogen vaandeldrager van data driven marketing voor het versterken van de klantrelatie. Hij predikt voortdurende verbetering en stimuleert vernieuwing.'
 
 
Er was een record aantal inzendingen dit jaar.  Overige genomineerden voor E-mail man | vrouw van het jaar waren: Jasmijn Hemersma (Drukwerkdeals.nl), Frank Veldwachter (Thermen Bussloo) en Erik van der Wal (BPD Ontwikkeling). Voor beste campagne waren ook genomineerd Bol.com en Blokker.