MeMo² wint 5 IAB Europe Research Awards 2020
04-06-2020 (09:39) - Awards
MeMo² heeft vijf IAB Europe Awards gewonnen met de recente innovatie op het gebied van crossmedia-effect metingen van het bedrijf: het THX. platform. Het research en consultancy bureau won awards in de volgende categorieën: Research Innovation, Best Use of Research Budget, Data Effectiveness, Cross-Media Measurementen Audience Measurement.
THX. registreert real-time bewegingsgedrag van consumenten, inclusief een onderzoekssysteem dat het mogelijk maakt voor merken, agency’s en uitgevers om het verband tussen crossmedia exposure, feitelijke winkelbezoeken en brand lift inzichtelijk te maken. Dankzij deze technologie kan MeMo² continue contacten met TV, (digitale)audio, online video, social media, bioscopen, (digitale) buiten reclame en bewegingsgedrag registreren op basis van een representatieve groep consumenten. Allemaal gemeten vanuit een geïntegreerd platform.
THX. Werd in november 2019 gelanceerd in Nederland en inmiddels al succesvol ingezet in meer dan 350 studies. Sindsdien heeft THX. traditionele (media)research, valuta’s en algemene overtuigingen ter discussie gesteld door de zogenaamde black box te openen over de effectiviteit van crossmedia, aldus MeMo².