24Academy dit jaar in het teken van (Un)stereotyping

24-09-2019 (10:23) - Bureaus

Het studentenprogramma 24Academy neemt dit jaar het thema ('Un)stereotyping' onder de loep in relatie tot creatief werk voor en door internationale merken en bureaus.

24Academy is een congres voor studenten met ambitie in marketing, communicatie of reclame. Het biedt een veelzijdig programma met sessies van onder andere 72andSunny, VICE, Oxfam Novib, Top Notch en De Speld. 24Academy vindt dit jaar plaats op 5 november in Het Concertgebouw te Amsterdam.

(UN)Stereotyping


De aandacht voor diversiteit binnen het medialandschap neemt toe. Niet alleen binnen de bureaus die de campagnes maken, maar ook in de campagnes zelf. Hoe ontstaan stereotypen in de reclame en hoe schadelijk zijn ze? En hoe werkt dit als je reclame maakt voor een internationale markt?
 
Het programma is grotendeels in het Engels. Na afloop van de sessies is er weer een netwerkmoment waar studenten direct in contact staan met recruiters van bureaus voor vragen, stages of banen.
 

Tickets

24Academy vindt plaats op dinsdag 5 november in Het Concertgebouw te Amsterdam. Tickets koop je hier. Het evenement wordt georganiseerd door RA*W University en VEA en vormt samen met de Effie Awards en Het Grote Marketing Congres het 24Festival.

Media

Marketing

Economisch