C2B en Zuivelhoeve breiden samenwerking uit
11-05-2020 (10:35) - Bureaus
Na een jarenlange samenwerking tussen digital content agency C2B en Zuivelhoeve, onderdeel van de Roerink Food Family, wordt de samenwerking vergroot met twee nieuwe accounts. Naast de gehele ontwikkeling en uitvoering van de social media strategie van Zuivelhoeve, start C2B nu ook met het ontwikkelen van online content voor Zuivelhoeve Duitsland en de Out of Home (OOH)-lijn van het Zuivelbedrijf.
Tim Meuleman, Managing Partner van C2B: “Aan de ene kant is deze uitbreiding een logische stap voor ons. We kennen het merk inmiddels door en door en kunnen die aanpak dus ook zeker op de andere bedrijfstakken toepassen. Aan de andere kant is het heel belangrijk dat we elk account als uniek beschouwen en zo de spijker op de kop slaan om de zeer verschillende doelgroepen te bereiken en te activeren.”
Jacqueline Roerink, Directeur marketing Roerink Food Family: “Als bedrijf is het erg prettig om voor alle online content en campagnevoering één aanspreekpunt te hebben. Met C2B hebben we een partner die verschillende strategische doelstellingen kan vertalen naar doelgerichte acties."