CROWD wint pitch Volvo Car Nederland
28-04-2020 (09:05) - Bureaus
Volvo Car Nederland gaat samenwerken met digitaal sportmarketingbureau CROWD voor sponsoring en activatie.
Volvo Car Nederland is al 25 jaar partner van de Koninklijke Nederlandse Hockey Bond (KNHB). ‘Samen met CROWD gaan we gaan de Volvo- én de hockey-community nog nadrukkelijker met elkaar verbinden’, laat Monique Plasman, Manager Sponsoring Events bij Volvo Car Nederland weten. ‘Onze lokale betrokkenheid bij de hockeygemeenschap speelt een centrale rol in onze plannen.’
Volvo Clubbonus
CROWD gaat onder meer een digitale campagne ontwikkelen waarin de Volvo Clubbonus centraal staat. Met de Volvo Clubbonus stimuleert Volvo sinds 2010 de samenwerking tussen Volvo dealers en hockeyverenigingen. Met deze bonus worden hockeyverenigingen extra beloond zodra een lid hiervan een nieuwe Volvo of Volvo Selekt Occassion aanschaft. Naast de Volvo Clubbonus campagne zal later in het jaar ook op landelijk niveau campagne gevoerd worden met enkele hockey internationals.
Directeur van CROWD, Antonie van Schendel: ‘We zijn heel blij met deze mooie kans voor ons bureau, met zo’n nieuwe partner als Volvo. Een geweldig merk, dat zelfs na 25 jaar partnership met de KNHB, nadrukkelijk kiest voor innovatie én een focus op digitale activatie.’