Digital agency Netvlies wint Europese Aanbesteding

26-04-2022 (14:08) - Bureaus

Om de gebruikerservaring van bezoekers van hun websites te optimaliseren, schreef De Haagse Hogeschool een Europese Aanbesteding uit. Het uitgangspunt: integreer de drie verschillende websites die er nu zijn tot één flexibel en toekomstbestendig platform dat visie en strategie ondersteunt. De nieuwe website moet de toestroom van nieuwe binnen- en buitenlandse studenten vergroten en het visitekaartje zijn richting externe partners en internationale samenwerkingen. Deze week werd bekend dat digital agency Netvlies de aanbesteding heeft gewonnen door zowel de hoogste score te hebben behaald op kwaliteit als op prijs.
 
Netvlies gaat de aankomende vier jaar aan de slag met de doorvertaling van de digitale strategie naar een innovatieve en doelgroepgerichte website voor De Haagse Hogeschool. Daartoe worden ook een aantal systeemintegraties uitgevoerd, waaronder die van Microsoft Dynamics. "Het vraagstuk was ons op het lijf geschreven", aldus Ronald Folkertsma van Netvlies. "Netvlies beschikt over alle gevraagde expertise rondom digitale strategie, marketing, technologie, hosting en security en heeft zeer ruime ervaring met soortgelijke vraagstukken bij grote complexe organisaties met veel stakeholders. Wij weten als geen ander hoe we meerdere doelgroepen kunnen bedienen binnen één digitaal platform met ultiem gebruiksgemak en een sterke merkidentiteit."
 

Media

Marketing

Economisch