Eye Filmmuseum kiest Bravoure voor digitale doorontwikkeling

16-04-2020 (15:56) - Bureaus

Eye Filmmuseum gaat samenwerken met digital design agency Bravoure. Bravoure gaat strategisch advies geven over de nieuwe website van Eye, waarmee het publiek en de professionals nog beter bediend kunnen worden.
 
Eye laat weten dat het gekozen heeft voor Bravoure op basis van hun vertaling van het merk Eye naar een digitale visie, die naadloos aansluit bij de ambities van het filmmuseum. Eye wil wereldwijd toonaangevend zijn in de wijze waarop film binnen een museale context wordt bewaard en getoond. Eye presenteert film als kunst, vermaak, cultureel erfgoed en maatschappelijk document. De nieuwe digitale omgeving helpt de bezoeker meer te ontdekken en te ervaren, om zo de museale functie van Eye te versterken.
 
Het doel is de behoefte van de klant centraal te stellen, meer betekenisvolle interactie te stimuleren en een positieve digitale ervaring te bieden die bijdraagt aan een merkvoorkeur voor Eye.

Media

Marketing

Economisch