InsingerGilissen kiest C2B voor online samenwerking
01-05-2020 (14:03) - Bureaus
InsingerGilissen, een private bank die zich richt op (duurzaam) vermogensbeheer en beleggingsadvies, schakelt digital content agency C2B in voor marketinguitingen op LinkedIn. De partijen gaan een dynamische samenwerking aan om de doelgroep van InsingerGilissen met content van hoge kwaliteit te bereiken op het professionele platform.
De samenwerking is per begin april gestart en de eerste uitingen staan inmiddels online. C2B werkt aan een uitgebreide advertentie-strategie en een lange termijnplan voor inhoudelijke pagina posts namens InsingerGilissen.
Huib Vermeulen, Hoofd Marketing & Communicatie bij InsingerGilissen: “We zien in C2B een sterke online partner waar we snel mee kunnen schakelen om onze (online) doelstellingen te behalen. De samenwerking startte in roerige tijden, wat direct dwong tot creatieve oplossingen. Deze extra omschakeling is met succes doorlopen, wat ons enthousiasmeert om de komende tijd samen waardevolle content te realiseren.”