Rens Verweij verruilt VIRTUE voor Dept

28-03-2019 (09:16) - Bureaus

Rens Verweij start per 1 april als Head of Strategy bij Dept. Hiermee ondersteunt hij de creatieve tak van het bureau, om zo de weg naar verdere groei extra kracht bij te zetten. Momenteel is Verweij nog werkzaam als Head of Innovation bij VIRTUE.


Met de komst van Verweij haalt Dept strategische, creatieve versterking in huis met ervaring op het werken voor (inter)nationale topmerken als Nike, Albert Heijn en booking.com. Hij wordt een belangrijke schakel in bestaande klantteams zoals bol.com, maar gaat ook een rol spelen in het toevoegen van nieuwe merken aan het Dept klantportfolio.


bijzonder avontuur

Dimi Albers, CEO van Dept: 'Rens heeft in de afgelopen jaren laten zien dat hij in staat is vooruitstrevende campagnes in Nederland én daarbuiten te ontwikkelen. Als lead agency voor een groeiend portfolio aan merken zoals bol.com, Chocomel en Univé, is het aantrekken van een topstrateeg als Rens iets waar we erg blij van worden. We kijken ernaar uit om samen met hem de toekomst van onze klanten – en van Dept – verder vorm te geven!'


'Met Dept ga ik zonder twijfel een nieuw en bijzonder avontuur tegemoet', voegt Verweij toe. 'De mix van creativiteit, technologie en data onder één dak maakt dat we de industrie een nieuwe richting op kunnen sturen, en die energie voel je. Ik ben onwijs dankbaar voor de afgelopen jaren bij VICE en VIRTUE en ik kan niet wachten om aan dit nieuwe hoofdstuk te beginnen.'


Media

Marketing

Economisch