Yourzine en CloseContact sluiten strategisch partnership
28-04-2020 (11:53) - Bureaus
Yourzine en CloseContact zijn een strategisch partnerschap aangegaan. De bureaus laten weten dat ze dankzij de samenwerking hun opdrachtgevers ‘nog completer kunnen begeleiden in het implementeren van Salesforce Marketing Cloud en het optimaliseren van respons en loyaliteit’.
Beide bureaus werken voor verschillende opdrachtgevers met Salesforce Marketing Cloud. Met de strategische en data driven benadering van Yourzine en de technologische kennis van CloseContact wordt dit platform optimaal benut, aldus de bureaus.
'IJzersterke combinatie'
‘Samen zijn we een ijzersterke combinatie op het domein van Salesforce als oplossing voor onze opdrachtgevers, met name kijkend naar de compleetheid van diensten en services die we gezamenlijk kunnen bieden’, laat Michiel van Riemsdijk, CCO van Adeptiv weten. Leonie Rombout, Sales Director van Yourzine, vult aan: ‘Waar Yourzine opdrachtgevers begeleidt op datagedreven klantcontactstrategien, data-analyse en de creatie en executie van campagnes over alle (digitale) kanalen, herkent CloseContact deze benadering met een duidelijk sterke focus op tech als het gaat om Salesforce. Door samen te werken, kunnen we onze opdrachtgevers een brede en vooral geïntegreerde oplossing bieden. We hebben de eerste gezamenlijke projecten inmiddels achter de rug en die smaken naar meer.’
Beide bureaus zijn gespecialiseerd in dialoogmarketing met een focus op de business-to-consumer markt. Yourzine heeft A-merken in haar portfolio als Albert Heijn, Rituals, KIA en Leen Bakker, CloseContact merken als Heineken, Blokker, Sonova en KLM.