DEPT maakt dromen waar voor Swiss Sense

08-05-2023 (15:55) - Campagnes

Swiss Sense lanceert vandaag hun nieuwste crossmediale 360º-campagne: Doen wat je droomt, begint met een goed bed. DEPT ontwikkelde de merkcampagne.

De campagne wordt aangevoerd door een tv-commercial in combinatie met radio, online video, verschillende social ads en instore. 

Fris en aantrekkelijk

"Met de ‘Doen wat je droomt‘-campagne wil Swiss Sense laten zien dat een goede nachtrust helpt om overdag dromen waar te maken. Wat die dromen zijn, is voor iedereen anders. Dat sluit aan bij onze missie om mensen in staat te stellen hun beste zelf te zijn door goed te slapen", zegt Yvonne van den Elzen – van Beuningen, Manager Communicatie en Content bij Swiss Sense. “De boodschap wordt door onze samenwerking met DEPT fris en aantrekkelijk overgebracht.” “Swiss Sense is natuurlijk een klant van onze dromen: een breed, bekend merk met hoogwaardige producten. In het concept spelen we met camera movement om de connectie tussen dag en nacht in beeld te brengen. Regisseur Robbert Doelwijt Jr. voelde precies aan wat er nodig was om dit naar een hoog niveau te tillen", zegt Lisa Kapan, senior copywriter bij DEPT. 

Credits

Credits Swiss Sense:
Manager Formule & Brand: Letteke Bens - van den Berg
Manager Communicatie & Content: Yvonne van den Elzen- van Beuningen
Content strateeg: Martje Kremers

Credits DEPT®:
Creative Director: René Verbong & Nils Taildeman
Art Director: Robin Louis Hornman
Copywriter: Lisa Kapan
Account Director: Annika Timmer
Project Manager: Bonnie van den Heuvel
Agency Producer: Felice van Zuilen

Credits Vigics:
Regisseur: Robbert Doelwijt Jr.
Executive Producer: Dwight Groot
Producer: Sophie Victorine
DOP: Tjerk Muilwijk
Art: Jan Jasper van Oord

Credits Post:
Muziek: Soundsright
Editor: Pieter Bokhorst
Grading: Erik Verhulst

Doen wat je droomt, begint met een goed bed | Swiss Sense from Swiss Sense on Vimeo.