HAK gaat verder op Hollandse bodem

15-05-2023 (16:51) - Campagnes

HAK brengt de komende tijd haar groenten en peulvruchten van Nederlandse grond extra onder de aandacht met ‘Van Hollandse Bodemprijzen’. Het gaat om een actiecampagne met een serie voordeelaanbiedingen.

De ‘Van Hollandse Bodemprijzen’-campagne is te zien op televisie, online en op buitenreclame en sluit aan bij de lopende campagne van HAK met Elise Schaap, die groenten en peulvruchten van Hollandse bodem al onder de aandacht brengt.

On the Way to PlanetProof

Nicole Freid, marketing- en innovatiedirecteur van HAK, vertelt: “Onze groenten en peulvruchten zijn tijdens de acties verkrijgbaar voor ‘Van Hollandse Bodemprijzen’: lokaal en duurzaam geteeld door Nederlandse boeren met een extra financiële compensatie voor hun duurzame inspanningen - voor het keurmerk On the Way to PlanetProof - en tijdelijk voordeliger zodat je er nog meer van kunt eten.” Op de website van HAK is meer te lezen over de samenwerking tussen HAK en lokale partners.

Credits

HAK: Nicole Freid, Yolanda van Grootel, Renée Kooijman
Reclamebureau: DDB Unlimited