Nieuwe Beter Bed campagne in Casa del Papel-stijl

08-05-2023 (13:39) - Campagnes

In een nieuwe campagne brengt Beter Bed het belang van goed slapen onder de aandacht. Eerder demonstreerde de beddengigant al hoe belangrijk slaap is voor veiligheid achter het stuur, in het Slaapexperiment met Tom Coronel.

Deze keer wordt er uitgezocht wat er nog meer mis kan gaan: een bankoverval valt namelijk volledig in het water. 

Rijk campagneconstruct

"Naast Beter Slapen manifesteren we ons met het merk nadrukkelijker op wat slapen je oplevert: Beter Leven. Het was daarmee ook tijd voor een nieuwe campagne. Die zowel de slaapexpertise als het productaanbod van Beter Bed benadrukt, maar ook het effect van onvoldoende kwalitatieve slaap onder de aandacht brengt, waarbij de oplossing en onderscheidend vermogen met onze Beter Slapen ID alleen gevonden kan worden bij Beter Bed" aldus Perijn Hoefsloot, Director Marketing bij Beter Bed, die daaraan toevoegt: "We hebben een rijk campagneconstruct te pakken, waarmee we de komende jaren van plan zijn een spectaculaire serie commercials neer te zetten."

Aanpak

De campagne start 8 mei op televisie. Joe Public Take-Away Advertising was verantwoordelijk voor het nieuwe concept en de uitvoering. Team5PM vertaalde samen met Beter Bed de campagne door naar een online campagne. 

Credits

Verantwoordelijk bij Beter Bed: Perijn Hoefsloot, Nadieh Cissen, Jolein Berbers

Bureau: Joe Public Take-away Advertising
Creatie: Antoine Houtsma, Ruben van Dijk, Mats Wilke
Strategie: Jeroen van Eck
Account: Jolies van Rijn, Katelijn van Lieshout
RTV-producer: Merel Groenenboom, Sandra Derogee

Productiemaatschappij: Joe Public Shoot
Regie: Antoine Houtsma
Regie & edit OLV’s: Jordy Tempelman
Online: Ton Habraken
Producer: Fiona Jacob
DOP: Rutger Storm
Edit: Gert-Willem Visser
Grading: De Grot
Geluidsstudio: Soundcircus
Onderzoeksbureau: Unravel
Mediabureau: Team5PM, Gaincom en Zuiver Media