Samsung over de onbegrensde mogelijkheden van SmartThings

12-05-2023 (10:00) - Campagnes

Iedereen herinnert zich het iconische moment: je ouders vertrokken en jij had het rijk alleen. Nu alle apparaten in huis met elkaar in verbinding staan is dat moment nog net iets specialer geworden.

In de campagnefilm zie je hoe twee kinderen alleen thuis worden gelaten in een Samsung Smart Home en daar optimaal gebruik van maken. Ze bestellen pizza op hun horloge, connecten hun smartphone met tablet en soundbar, en maken een gigantische bende die de robotstofzuiger weer nét op tijd opruimt.

Daniel Samama en Tim de Waard, creatieve directie bij Cheil Benelux: “Deze nieuwe commercial gaat voorbij de standaard productdemonstratie en laat zien hoe het voelt om in 2023 helemaal connected alleen thuis te zijn.”

Gerben van Walt Meijer, Marketing Manager Mobile eXperiences bij Samsung Nederland: “Samsungs innovaties zijn ontworpen om jouw leven makkelijker te maken. Dankzij onze slimme apparaten en het open SmartThings-platform creëer je een naadloos ecosysteem en houd je meer tijd en energie over om de dingen te doen die jij leuk vindt.”

De campagne is ontwikkeld door Cheil, in samenwerking met Tebbernekkel.

Credits

Samsung: Danique Rozestraten, Robbin van der Wal, Kelly Hamming, Laura Geuze| Concept: Daan Haak, Kahraman Cinar, Tim de Waard, Daniel Samama | Account: Alessandra Vacondio Vargas, Istvan Schiering | Regie: Blue Ter Burg | Productie: Tebbernekkel | Projectmanagement: Emily Barendse, Quintin Baker, Bart Breugem. |VFX: Justine Senee, Lamine Ndiaye | DTP: Danny Bakker, Peter van den Burg. 

Samsung_Holiday_Campaign from Cheil on Vimeo.