Zeeman adverteert met miniatuurprijzen in Madurodam

16-05-2023 (07:00) - Campagnes

Zeeman, FHCS en Out of Home Masters hebben samen een netwerk dat bestaat uit miniatuur billboards, masten en abri’s onthuld in Madurodam. Zeeman en Madurodam hebben sinds 2007 een samenwerking.

De billboards en abri’s van Zeeman zijn een jaar lang in Madurodam te zien.

Sponsor

“Er is een unieke campagne ontwikkeld als aanvulling op het landelijke abri netwerk waarbij de creativiteit volledig past bij de cultuur van alle betrokken partijen” aldus Jelle Nijman van Out of Home Masters. "Tijdens het ontwikkelen van het mediaplan ontstond het idee om het concept “kleiner kunnen we de prijs niet maken” extra kracht bij te zetten door ook de reclameobjecten in Madurodam in te zetten’’, aldus Kasper Figee van Zeeman. ”Met de hulp van Out of Home Masters is ons idee tot stand gebracht. Zeeman is sinds 2007 sponsor van Madurodam. In het park is ook een Zeeman filiaal met vrachtwagen te bewonderen’’.

Hollandse formule

Yvette Nieboer van Madurodam: “Onze attracties, doe-dingen en miniaturen zijn zoveel mogelijk een weerspiegeling van het Nederlandse straatbeeld. Een echte Hollandse Retail formule als Zeeman mocht hierin niet ontbreken. Zeeman is een trouwe partner en al jarenlang vertegenwoordigd in ons park. Toen Out of Home Masters ons benaderde voor deze unieke campagne hoefden we daar dan ook niet lang over na te denken. Dit is een win-win voor beide partijen.”