BENK barbecuet met Cardini’s
04-04-2018 (09:55) - Marketing
BENK, een activatiebureau gespecialiseerd in Joint Marketing, heeft voor Cardini’s een campagne ontwikkeld die helemaal inspeelt op het naderende barbecueseizoen. Bij aankoop van Cardini’s
saladedressing maakt de shopper iedere maand kans op een The Bastard BBQ. De actiecommunicatie is op dit moment te vinden in alle grote supermarkten.
.png)
Robert Slokkers, Senior Brand Manager Food bij Pietercil Barends en verantwoordelijk voor Cardini’s: “Hetvoorjaar is voor Cardini’s een belangrijk moment. BENK verraste ons dit jaar met een onderscheidend Joint Marketing barbecueconcept. Dressings van Cardini’s zijn een mooie verrijking voor je aangeklede BBQ en de samenwerking met The Bastard is dan ook een goede match.”
over Cardini's
Caesar Cardini is de bedenker van één van ‘s werelds meest beroemde salades: de Caesar Salad. De dressings van Cardini’s kenmerken zich door de hoge kwaliteit van de ingrediënten en het lage gehalte aan water. Hierdoor zijn ze heerlijk vol en romig van smaak. Bovendien bevatten de dressings geen kunstmatige toevoegingen, zoals kleur-, geur- of smaakstoffen.