Interior Lifestyle Tokyo 2017 met Holland Paviljoen

05-10-2016 (10:53) - Marketing

Messe Frankfurt Nederland organiseert in 2017 een Holland Paviljoen op de Interior Lifestyle Tokyo (ILT), 14 tot en met 16 juni. Interior Lifestyle Tokyo is de grootste beurs voor lifestyle concepten, decoratie- en interieur design in Japan met meer dan 30.000 vakbezoekers.


De beurs komt voort uit haar moederbeurzen in Frankfurt, namelijk de Ambiente, de wereldwijd grootste consumentengoederen vakbeurs en de Heimtextil, de internationaal toonaangevende vakbeurs voor interieurtextiel. 

populair
”In Japan zijn op het moment in het bijzonder Europese merken erg populair”, zegt Marlies Mekelenkamp van Messe Frankfurt Nederland. “De beurs ILT is heel internationaal georiënteerd met veel Europese exposanten. Wij willen de deelname voor Nederlandse bedrijven zo eenvoudig als mogelijk maken en organiseren hiervoor een Holland Paviljoen.”

inschrijven
Nederlandse bedrijven werkzaam in interieur en design die plannen hebben om deze unique Japanse markt te betreden of het marktaandeel in deze regio te vergroten kunnen nu inschrijven voor het Holland Paviljoen. Op het paviljoen is alles geregeld: van standbouw, inrichting, verlichting, elektriciteit en tolken tot en met promotie. Bovendien krijgen de exposanten professionele ondersteuning vanuit Nederland bij de voorbereiding en deelname. De deelname is mogelijk vanaf 1899 euro op een gedeelde oppervlakte. Met een missievoucher van RVO is het bovendien mogelijk onder bepaalde voorwaarden een financiële tegemoetkoming van maximaal 1.500 euro (exclusief btw) te krijgen.

www.interieurlifestyle.com / www.messefrankfurt.nl  

Bureaus

Media

Economisch