Introductiecampagne telecom bij Op=Op Voordeelshop
03-04-2018 (10:29) - Marketing
Op=Op Voordeelshop verkoopt sinds eind maart mobiele telefoons en toebehoren. Het volledige telecom-assortiment van Kijkshop is inmiddels overgenomen door de merkdiscounter. Redmint is verantwoordelijk voor de introductiecampagne, die zichtbaar is in landelijke en lokale printuitingen, in social media en op de winkelvloer.
Volgens Vincent Alkema, directeur van Op=Op Voordeelshop past de overname van het telecomassortiment van het inmiddels failliete Kijkshop volledig in de ambitieuze groeiplannen van de retailer, die binnen een aantal jaren wil doorgroeien naar 350 eigen winkels. “Met onze 150 winkels zijn we nu al een veel gezien gezicht in menig Nederlands winkelgebied. Wij zijn bekend van de verkoop van A-merk-drogisterijartikelen, -wasmiddelen en -reinigingsproducten tegen de allerlaagste prijzen. Wij voegen daar nu een bijzonder aantrekkelijk nieuw fast moving telecom-assortiment aan toe. Geheel passend binnen het ijzersterke retail-concept van Op=Op Voordeelshop: alléén maar A-merken tegen de allerlaagste prijs.”
Alkema vervolgt: “Met ons nieuwe complete telecomassortiment hebben consumenten offline en online álle keuze. Hierbij bedienen we niet alleen onze bestaande klanten, maar ook nieuwe klanten. Hieronder zijn heel veel oud-klanten van Kijkshop, die op zoek op zijn naar een winkelalternatief voor hun telecom-aankopen.”