SLAM! lanceert eigen kledinglijn

30-05-2018 (16:55) - Marketing

Radiozender SLAM! maakte vandaag bekend dat het merk een eigen kledinglijn start onder de naam SLAM! Streetwear. De eerste collectie is direct gelanceerd en te zien op slam.nl/shop

 
Het radiostation zocht eerder al succesvol de verbreding met een eigen tv-zender, grote dance events en populaire YouTube formats. Met deze kledinglijn profileert SLAM! zich wederom als lifestylemerk dat overal aanwezig is in het leven van de doelgroep. SLAM! Streetwear is ontworpen en geproduceerd in samenwerking met O&R Streetwear.
 

Beste ontwerpers

Rens Goseling, Creative SLAM! Streetwear: “We zijn super trots op deze eerste collectie! 
SLAM! Streetwear is niet bedoeld als merchandise met grote logo’s. We hebben samen met de beste ontwerpers deze eerste collectie ontworpen, waarbij de playbutton van SLAM! centraal staat.” 
 

Experimenteren

Sanne van der Meijden, Creative SLAM! Streetwear: “Het afgelopen jaar hebben we achter de schermen met een klein team in het geheim hard aan deze kledinglijn gewerkt. Bij SLAM! houden we van experimenteren en buiten hokjes denken. Deze toffe collectie is daar wederom het bewijs van.”


#ONE

De eerste collectie kreeg heel toepasselijk de titel #ONE mee en bestaat uit hoodies, t-shirts, sweaters, jackets, een jurk, caps en skateboards.
 

Bureaus

Media

Economisch