inRiver en Tweakwise sluiten partnership

10-11-2015 (10:47) - Toeleveranciers

 inRiver en Tweakwise sluiten partnership om (r)etailers te voorzien van een optimale online aankoopervaring en optimale conversaties.

inRiver biedt het ‘nieuwe generatie’ Product Information Management (PIM) platform aan B2C en B2B organisaties.

Met dynamische en krachtige functionaliteiten voor het managen van product-marketing content, laat inRiver haar klanten veel sneller, meer producten verkopen.

inRiver richt zich op storytelling en de creatie van rijke content en combineert PIM met Digital Asset Management (DAM) en Marketing Resource Management (MRM).

Tweakwise is volgens eigen zeggen een marktleider voor het optimaliseren van search, navigatie, online merchandising en personalisatie in webshops.

Door onsite gedrag te meten, kunnen (r)etailers met behulp van Tweakwise inspelen op omstandigheden om op het juiste moment, de juiste content te presenteren aan webshop bezoekers.

Tweakwise voegt relevante data uit o.a. ERP, CRM en externe bronnen zoals Google Analytics en Weeronline aan de productinformatie toe, waardoor een nog betere online aankoopervaring geboden kan worden.

Een combinatie van inRiver en Tweakwise brengt een krachtig merchandising pakket aan (r)etailers: inRiver creeert en verrijkt product-marketing content om producten verkoopbaar te maken.