Beste Service Awards uitgereikt
12-01-2016 (08:42) - Awards
Allsecur, Bol.com Ditzo, Knab, Fuif.nl, Lidl, Moois en Meer, Solcon, UnitedConsumers en Youfone hebben een Beste Service Award in de wacht gesleept in hun segment. Onafhankelijk reviewplatform Opiness deelt jaarlijks deze prijs uit aan bedrijven die excellente service hebben verleend. Van de winnaars werden 5.600 reviews van consumenten geanalyseerd.
Linda Schulte van Opiness: 'We hebben te maken met vijf ‘serial’ winnaars en vijf nieuwkomers. De winnaars onderscheiden zich duidelijk door hun belofte echt waar te maken, maar vooral ook juist door wat extra’s te doen. De klant vooral ‘snel’ bedienen, verrassen en speciaal laten voelen lijkt momenteel de gouden combinatie in de optimale ‘customer experience’ dit jaar.'
Jaarlijks kijkt Opiness naar de prestaties in diverse segmenten van bedrijven op basis van de reviews die zij krijgen van hun klanten. De bedrijven met het hoogste rapportcijfer in hun branche en voldoende meningen worden categoriewinnaar. De Beste Service Awards waren dit jaar mede gesponsord door een aantal bedrijven die zich bezighouden met het klantgericht maken van bedrijven: OBI4wan, The Feedback Company, Tevreden, VANAD group.
Winnaar Beste Service Awards 2016 volgens consumenten:
o Allsecur (8,5) Beste Service Autoverzekeraar
o Bol.com (8,3) Beste Service Webwarenhuis
o Ditzo (7,9) Beste Service Verzekeraar
o Fuif.nl (9,7) Beste Service Webwinkels (gedeelde eerste plaats)
o Knab (9,0) Beste Service Banken
o Lidl (8,2) Beste Service Supermarkten
o Moois en Meer (9,8) Beste Service Webwinkels (gedeelde eerste plaats)
o Solcon (8,9) Beste Service Internet
o UnitedConsumers (8,9) Beste Service Energie en (8,4) Beste Service Zorgverzekeraar
o Youfone (8,0) Beste Service Telecom