&.media group wint Cross Media Award
&.agency, onderdeel van &.media group, heeft tijdens het Cross Media Awards Dinner 2023 in Haarlem een van de Cross Media Awards in de wacht gesleept: co-founder Sophie van der Schaft won Cross Media Persoon. Het zijn de eerste Cross Media Awards voor &.media group.
“We hebben dit jaar onze focus verlegd naar langdurige samenwerkingen, en dit heeft zijn vruchten afgeworpen. We hebben een groot aantal vaste klanten mogen tekenen dit jaar, en mede daardoor zien we de toekomst van &.media group nog rooskleuriger tegemoet. Deze Cross Media Awards erkennen en bevestigen voor ons nogmaals onze visie, en motiveren ons en het hele team om door te blijven knallen en de komende jaren nog veel meer moois neer te blijven zetten,” aldus co-founder Britt Hogenhuis.
Awards
De Cross Media Awards – voor het eerst uitgereikt in 2013 – is de enige vakprijs die crossmedia centraal stelt. Naast de gewonnen award voor Cross Media Persoon, was het bedrijf ook genomineerd voor Cross Media Bureau, Cross Media Adverteerder en Cross Media Case. Voor het laatst genoemde heeft &.agency Zilveren Cross Media Award binnen weten te halen voor de campagne van Bol.com “De Beste Kerst Ooit”.
Cross Media Persoon
Sophie van der Schaft is co-founder van &.agency, &.talent, &.format en &.media group. Samen met Britt Hogenhuis trok zij vijfeneenhalf jaar geleden de stoute schoenen aan, en door de jaren hebben zij samen hard gewerkt om hun labels een groei door te laten maken. “Het is mijn taak geweest, samen met mijn business partner Britt Hogenhuis, het bedrijf te laten floreren en organisch door te laten groeien. Vooralsnog zonder hulp of inleg van investeerders, wat ons als bedrijf nog steeds geheel onafhankelijk houdt. Dat voelt als vrijheid en daar ben ik ontzettend trots op,” aldus van der Schaft.