Simyo voor de 30ste keer beste mobiele provider
Telecomprovider Simyo is door Consumentenbond voor de 30ste keer uitgeroepen tot beste mobiele provider.
Het panel van Consumentenbond, waar ruim 8.000 personen aan meedoen, vergelijkt elk kwartaal de prestaties van mobiele providers op het gebied van bellen, sms’en en internetten.
Goede verbinding en weinig storingen
Tien jaar geleden, in 2013, won Simyo voor het eerst de prijs. Afgelopen kwartaal kwam de telecomprovider voor de 30e keer als beste uit de test, ditmaal met een 8,4. Een gedeelde eerste plaats, samen met Ben. Simyo krijgt van het panel een uitermate hoog cijfer voor providerwaardering, namelijk een 9,9. Dit betekent dat Simyo klanten in het Consumentenbondpanel enorm tevreden zijn. Daarnaast krijgt het merk een 8,7 voor de kwaliteit van mobiel bellen, een 8,1 voor kwaliteit van mobiel internet en een 8,0 voor de kwaliteit van de klantenservice. Simyo krijgt van zijn klanten hoge scores voor de internetverbinding. Ook worden er bij Simyo de minste storingen gemeld. Slechts 8% heeft soms last van een storing met mobiel internet, waar gemiddeld 12% van het panel problemen ondervond bij andere providers.