Zandbeek twee keer genomineerd bij de European Excellence Awards 2017

03-11-2017 (08:00) - Awards

Contentmarketingbureau Zandbeek is twee keer genomineerd voor een European Excellence Award. De European Excellence Awards belonen de meest opvallende en succesvolle PR- en communicatiecampagnes binnen Europa. Zandbeek ontving nominaties in de categorieën ‘External Publication’ en ‘Travel & Tourism’ met werk voor ABN AMRO MeesPierson en Eindhoven365. De winnaars van de awards worden op 30 november bekendgemaakt.

De Vermogensmonitor

In de categorie ‘External Publication’ is Zandbeek genomineerd met de PR- en contentcampagne rondom de Vermogensmonitor in opdracht van ABN AMRO MeesPierson. Dankzij een geïntegreerde aanpak van PR, print, content en social media vertaalde Zandbeek de resultaten van een groot vermogensonderzoek uitgevoerd door GfK op een aantrekkelijke en succesvolle manier. In acht weken tijd zorgde Zandbeek voor meer bekendheid onder de moeilijk te bereiken doelgroep en meer leads.

#AnOtherCityTrip

De internationale influencercampagne #AnOtherCityTrip voor opdrachtgever Eindhoven365 werd in de categorie ‘Travel & Tourism’ genomineerd. Food-, lifestyle-, en fashionbloggers ontdekten de ware schoonheid van Eindhoven door deel te nemen aan een uniek programma dat tot stand kwam in samenwerking met tientallen zelfstandige retailers, bijzondere horecazaken en culturele instellingen uit Eindhoven. Eerder dit jaar werd de campagne bekroond met een Amerikaanse Content Marketing Award en een zilveren Dutch Interactive Award. Daarnaast was de campagne genomineerd voor een NRW Marketing Award.