
AMPC nieuw affiliate marketingbureau van KLM
Na een bureauoriëntatie is AMPC de nieuwe affiliate marketingpartner van KLM. Het prijswinnend bureau ontwikkelt een nieuwe strategie en gaat de dagelijkse operaties optimaliseren om de incrementele waarde van het kanaal voor de luchtvaartmaatschappij te verhogen.
Max Ligthart, Head of Owned Media & Parnterships vertelt waarom de keuze op AMPC viel: "Wij zien AMPC als een strategisch sterke en innovatieve partner die goed aanvoelt en waar wij naar op zoek zijn. Wij hebben dan ook veel vertrouwen in onze samenwerking en kijken uit naar de resultaten."
"Dit is natuurlijk een geweldig moment en wij zijn erg dankbaar voor het vertrouwen vanuit KLM. Het affiliate kanaal zal volledig worden herzien. Data, innovatie en lokale strategieën krijgen een belangrijke rol - en dat is precies waar onze kracht ligt", aldus Floris Westerik, Managing Partner bij AMPC.
Prijswinnend werk
AMPC is bekend door hun werk voor internationale merken zoals ASICS, Heineken en Loop Earplugs. Dit jaar won het bureau uit Amsterdam drie prijzen, waarvan twee bij de European Affiliate Awards en één bij de Performance Marketing Awards in Londen.