
DPD Nederland en Instabee Group starten met trots samenwerking
DPD Nederland en Instabee Group, via haar merk Budbee, maken met trots een nieuwe samenwerking bekend. Door deze samenwerking breidt DPD haar netwerk in Nederland uit met meer dan 1.000 extra Budbee-pakketkluizen, waarvan ruim 800 op veelbezochte plekken, zoals supermarkten.
Dankzij de samenwerking van deze bezorgdiensten kunnen consumenten hun DPD-pakketen ophalen of retourneren bij de bekende Budbee-pakketkluizen met binnenkort een DPD-logo. De kluizen staan op logische plekken, van Albert Heijn-supermakrten tot H&M-winkels, waardoor het meer gemak en keuze biedt aan de shopper en een onderdeel van het winkelmoment wordt.
Groene visie
Instabee Group, waaronder Budbee, Instabox en Porterbuddy vallen, is een Europese bezorgspeler die bekendstaat om het combineren van gemak en duurzaamheid in elke levering. Door de krachten te bundelen, brengen DPD Nederland en Instabee twee netwerken samen met één duidelijk doel: het dagelijks leven van consumenten eenvoudiger maken en tegelijkertijd de impact op het milieu verkleinen.
Zowel DPD Nederland als Instabee Group maken deel uit van internationale netwerken die sterk inzetten op duurzaamheid en innovatie. Door het aantal pakketkluizen uit te breiden en de logistieke operatie verder te optimlaiseren, kan de CO2-uitstoot verder worden verminderd.