Expansion kiest voor STROOM

19-01-2022 (09:00) - Bureaus

STROOM is aan de slag gegaan voor Expansion: een b-to-b speler op het gebied van Enterprise Information Management. STROOM is verantwoordelijk voor de mediastrategie, planning en inkoop. De nieuwe januaricampagne heeft een always-on benadering en bestaat uit Online Video, Digital Out of Home en een samenwerking met BNR radio.
 
De visie van Expansion is ‘Ieder document direct beschikbaar’. Ongeacht de tijd en de plaats waar je verblijft, is er directe toegang tot alle documenten die voor de werknemer relevant zijn. De kracht van het systeem van Expansion en diens Clouddienst Xtendis zit in de eenvoud, de integratiemogelijkheden en een ongekende performance bij grote aantallen documenten.
 
Wim Vis, Sales Director Expansion: “Digitaal documenten-beheer binnen organisaties wordt steeds complexer. De keuzes die bedrijven nu maken hebben invloed op de kansen in de toekomst, met andere woorden: morgen begint vandaag. En daarom hebben we voor STROOM gekozen: een goede klik en een duidelijke visie op de toekomst: qua media en communicatie.”
 
Samantha Catsburg, Agency Lead STROOM: “We zijn heel blij om dit zakelijke merk aan ons klantportfolio toe te voegen. Qua media een redelijk lastig te bereiken doelgroep, maar door onze benadering van merk en performance zien we ook hier veel mogelijkheden. De eerste briefings zijn omgezet in campagnes en we kijken uit naar een mooie samenwerking in 2022.”
 

Media

Marketing

Economisch