Interieurmerk HKliving selecteert DPDK als lead agency voor digitale transformatie

24-03-2021 (10:59) - Bureaus

HKliving, een wereldwijd bekend Nederlands interieurmerk, werkt samen met DPDK digital agency aan een complete digitale transformatie, te beginnen met de website. HKliving wil haar klanten een eersteklas digitale ervaring bieden en heeft DPDK gevraagd om een innovatieve digitale roadmap te ontwikkelen.
 
Het interieurmerk heeft al een sterke offline aanwezigheid en bereidt zich gretig voor op een digitale toekomst. DPDK zal de merk identiteit opfrissen, een toekomstbestendige website ontwikkelen en een digitale marketing strategie opzetten om zo de digitale ervaring en prestaties van HKliving te versterken.
 
"Onze ontwerpfilosofie hecht veel waarde aan creativiteit en toegankelijkheid, en we willen graag dat onze online ervaring dat weerspiegelt. We willen investeren in de toekomst van ons merk en onze digitale aanwezigheid naar een hoger niveau tillen. We kijken ernaar uit om onze krachten met DPDK te bundelen.” - Jaimy Smith, Digital Content Marketeer, HKliving
 
"We zijn blij deel uit te maken van de digitale evolutie van HKliving", zegt Paul Jitta, Director of Growth bij DPDK. "Het had geen betere match kunnen zijn - HKliving's oog voor prachtige interieur collecties gecombineerd met onze toewijding aan exceptional digitalism zal HKliving zeker voorop laten lopen. We zijn enthousiast en kunnen niet wachten om aan de slag te gaan!" 

Media

Marketing

Economisch