Media- en performancebureau STROOM in het nieuw

Media- en performancebureau STROOM in het nieuw

31-10-2024 (09:30) - Bureaus

Na de integratie van de mediabureaus M2|OC en STROOM afgelopen zomer, is er nu ook de nieuwe visuele identiteit. STROOM werd viermaal achtereen verkozen tot Beste Mediabureau door zowel MT1000 als FONK en heeft zojuist de bestaande 12 jaar lange samenwerking met Stichting DierenLot verlengd. Zusterbureaus Modern Citizens en Brand Potential werden ingeschakeld voor het realiseren van de nieuwe visuele identiteit.

De integratie stelt STROOM in staat een bredere en betere dienstverlening aan te bieden. De performance en e-commerce specialisten vormen samen met de consultants een uitgebalanceerd team voor elke soort klant, klein of groot. Het bureau bestaat in totaal uit 90 mediaspecialisten met kantoren in Amsterdam en Rotterdam. Deze nieuwe samenstelling van meerdere disciplines vroeg om een aanpassing van de huisstijl. Meer Digital, meer van deze tijd, maar wel bij haar kern blijvend: een bureau met energie voor groei.

Mediacommerce: eerste in de categorie

Veel merken bereiken momenteel een groeiplafond, waarbij een extra media investering afnemende meeropbrengsten oplevert qua bereik en omzet. Het nieuwe STROOM richt zich op duurzame groei via Mediacommerce: een datagedreven aanpak maakt merk- en performance media-investeringen accountable, waarbij het business resultaat leidend is.

Het bureau wordt geleid door Samantha Catsburg (CEO), voorheen Managing Director van STROOM. Catsburg werkt nauw samen met Chief Client Officer Lars Vink (voorheen Managing Director van M2|OC).

Samantha Catsburg, CEO STROOM: “Onze driver Mediacommerce komt in deze identiteit beter tot zijn recht. We zijn blij met een heldere en nieuwe website met de juiste mix van services, mensen, nieuws en cases. Veel dank aan onze zusterbureaus Modern Citizens en Brand Potential voor het helpen realiseren van de nieuwe visuele identiteit” –

Portfolio

STROOM werkt voor nationale en internationale A-merken zoals ENGIE, Nintendo, DPG, Hero, Omoda, Univé, Amazon Ring, Dé VakantieDiscounter, Maxi-Cosi, Blokker, Delta Fiber, BSH, Dille & Kamille, AFAS software, PwC, Playmobil, Makro en Bike Totaal.

 


Media

Marketing

Economisch