MKB Brandstof zet volgende stap in online marketing met Yonego

20-01-2022 (10:43) - Bureaus

MKB Brandstof, marktleider in autopassen, heeft na een uitgebreide pitch Yonego gekozen als online marketingbureau. Dat betekent dat het online marketingbureau uit Breda zich als strategisch partner met alle online kanalen van de aanbieder van tank-en laadpassen voor ondernemers gaat bezighouden.
 
Met Yonego als partner wil MKB Brandstof niet alleen de huidige positie als marktleider behouden en verder uitbouwen. Het bureau gaat ook helpen de transitie naar elektrische mobiliteit te begeleiden.
 
In de afgelopen jaren heeft Yonego zich vooral toegelegd op integrale online marketing voor organisaties met een complexe customer journey. "Waar online marketing tien jaar geleden simpelweg werd gezien als het vertalen van een marketingstrategie naar online kanalen, staat het nu vaak aan de basis van de diensten die onze klanten aanbieden. Dat betekent dat je als bureau zowel de business van je klant als de diensten van de klant moet begrijpen, hoe complex die ook zijn", zegt Hank van Dijk, managing director van Yonego. Volgens hem is de keuze van MKB Brandstof voor Yonego een gevolg van de kennis en de aanpak van het bureau.
 

Media

Marketing

Economisch