180 Kingsday doet campagne Quatar Airways en World Cup

29-05-2018 (16:42) - Campagnes

180 Kingsday ontwikkelde voor Quatar Airways een campagne met in de hoofdrol Nicole Scherzinger. Daarbij is voor de muzikale omlijsting gekozen voor het nummer 'Dancing in the streets.'


Sander Volten, CEO van 180 Kingsday: “Elke vier jaar komt de wereld samen om te genieten van deze competitie. Waar fans van rivaliserende clubs elkaar normaal niet kunnen luchten, staan ze hier gezamenlijk te genieten. Dit gevoel van verbroedering, plezier en gezonde opwinding wilden wij in deze campagne laten zien. Het resultaat is een vrolijke commercial." 


Qatar Airways Senior Vice President van Marketing en Corporate Communications, mevrouw Salam Al Shawa, zegt: "Net als miljoenen fans over de hele wereld maken wij ons klaar voor de beste voetbal-zomer ooit. Wij willen dat fans het ultieme voetbalgevoel ervaren als zij onze commercial zien. Ons doel is mensen te inspireren om te dansen, dromen en gelukkig te zijn, maar vooral veel plezier te hebben tijdens het WK.”

 

wereldwijd

De campagne ‘All Together Now’ zal vanaf 29 mei wereldwijd uitgebreid te zien zijn en wordt uitgebreid met een social media-competitie genaamd #OnYourFeet, waar fans video's van zichzelf op Instagram kunnen uploaden waarin zij voetbaltrucs doen.

 

credits

Client: Qatar Airlines
Agency: 180 Kingsday
Production Company: Rattling Stick
Director - Traktor
Producer - Richard Ulfvengren
Director of Photography - Tim Maurice Jones
Production Designer - Nick Foley-Oates
Offline Edit - Final Cut
Editor - Rick Russell
Assistant Editor - Lucy Berry
Producer - Frankie Elster
Post Production - MPC
Producer - Kayleigh Dugdale
VFX supervisor - Kamen Markov
CGI lead - Jessie Amadio
Colorist - Jean-Clement Soret
Sound Design Studio - Wave Amsterdam
Sound Designer / Mixer - Randall Macdonald
Music Company - Wake The Town
Music Supervisor - Dave Goulding
 

Qatar Airways - All Together Now from 180 Kingsday on Vimeo.