Greetz en Buro Bagsy verminderen kerststress in creatorcampagne

Greetz en Buro Bagsy verminderen kerststress in creatorcampagne

15-12-2025 (10:16) - Campagnes

In samenwerking met influencerbureau Buro Bagsy lanceert Greetz de nieuwe creatorcampagne 'Van de Kaart'. De hoofdrol is weggelegd voor het duo Elise Boers en Béla Becht, die met de kaart-helpdesk mensen met kerststress helpen.

In aanloop naar de campagne vroegen Boers en Becht hun volgers om persoonlijke, 'juicy' kerststressmomenten in te sturen. Ook Dries Roelvink, Leontine Ruiters, Nordin en Julia Coster reageerden onder de oproep, waardoor de zichtbaarheid van de campagne werd vergroot. 

Aanstaande dinsdag worden geselecteerde inzendingen besproken in een interactieve livestream, die qua tone-of-voice lijkt op een comedyshow. Daarnaast bevat de campagne een UGC-laag die de boodschap op authentieke wijze verder verspreidt. Zo ontvingen verschillende creators een persoonlijke kaart van Elise en Béla, die zij vervolgens voorlazen op TikTok.

Humor, creators en community

Eva Eblé van Greetz vertelt: "Kerststress was voor mij het vertrekpunt. December is vaak de drukste maand van het jaar, waardoor iets simpels als een kerstkaart sturen al snel wegvalt tussen alle andere to-do’s. Met Van De Kaart wilden we laten zien dat Greetz die stress juist wegneemt: snel, makkelijk en persoonlijk."

Vera van Veen, mede-oprichter Buro Bagsy: "Voor Greetz wilden we geen brave, zoetsappige kerstcampagne maken, maar een concept dat mensen laat lachen én blijven hangen in de comments. Van De Kaart brengt herkenbare kerststress met een knipoog en zorgt zo voor entertainment op de tijdlijn. Dankzij de fijne samenwerking met Greetz is er een campagne ontstaan waarin humor, creators en community perfect samenkomen met een rode draad door alle uitingen."