BIC lanceert bedankjesplatform voor het goede doel

27-12-2016 (13:33) - Campagnes

‘Light Up Connections’ is de nieuwe campagne van BIC®. Op een speciaal aangemaakt platform wordt elke warme boodschap die is ingestuurd met een vlammetje op de landkaart getoond. Voor ieder aangemaakt vlammetje doneert BIC® €1,- aan het goede doel.
 
C2B zit achter de campagne, die van start gaat in Nederland en België. Op lightupconnections.com kun je een vlammetje aanmaken. Het vlammetje zal worden weergegeven in een persoonlijke boodschap die direct te verzenden is naar de ontvanger via WhatsApp, Facebook of e-mail. Op de campagnewebsite is een teller te zien die het aantal aangemaakte vlammetjes weergeeft. 
 
Aan het eind van de campagne wordt voor ieder aangemaakt vlammetje €1,- gedoneerd aan een nader te bepalen goed doel. Met deze campagne willen C2B en BIC® de inwoners van Nederland en België motiveren elkaar te bedanken en hierdoor liefde en licht te geven tijdens de donkere decemberdagen in december. Ter promotie van de campagne zijn er 300.000 bierviltjes verspreid in verschillende horecagelegenheden in Nederland en België.