
Kruidvat en Suite Rouge maken beauty toegankelijk voor iedereen
Kruidvat lanceert haar nieuwe beautycampagne 'Voor alle Beauties van Nederland'. In de commercial zien we hoofdrolspeler Lies zich klaar maken met de make-up producten van de drogisterijketen om een avondje 'loco' te gaan, om uiteindelijk toch op de bank in slaap te vallen. De campagne is in samenwerking met Suite Rouge, een speciaal label van Hotel L’Amour, opgericht voor Kruidvat.
"Met deze campagne laten we zien dat Kruidvat beauty écht voor iedereen bereikbaar maakt", zegt Brenda Smith, Director Marketing & Customer Experience bij AS Watson Benelux. "We richten ons zowel op trendvolgers die graag experimenteren als op beautyroutiniers die hun vaste routine hebben. In onze contentstrategie maken we dat onderscheid heel bewust. Zo wordt 'Voor alle Beauties van Nederland' meer dan een slogan: het is een belofte."
Kruidvat maakt beautytrends toegankelijk met populaire merken als e.l.f. en NYX en betaalbare 'dupes' zoals MCoBeauty. Tegelijkertijd biedt het assortiment vertrouwde merken zoals L’Oréal, Essence en Catrice voor wie een vaste routine heeft en tegelijkertijd openstaat voor vernieuwing.
Samenwerking met Suite Rouge
Voor de derde keer op rij is Suite Rouge verantwoordelijk voor het creatieve concept en de productie van een Kruidvat campagne. "We laten zien dat beauty voor iedereen is. Alles wat we maken moet herkenbaar zijn, laagdrempelig, en met een glimlach", zegt Sander Volleman, Creatief Directeur bij Suite Rouge.
Kruidvat heeft gekozen voor een geïntegreerde aanpak, van tv en folder voor massabereik tot social en influencer marketing voor inspiratie en interactie. Kruidvat wil op meerdere momenten in de journey van consument tegenkomen, van het scrollen op TikTok tot het moment dat ze in de winkel staat.
Credits
Adverteerder: Kruidvat
Reclamebureau: Suite Rouge
Productiehuis: Annomann
Regisseur: Jeroen Annokee
Offline edit: Marc Bechtold
Online/grading: Crabsalad
Geluid: Earforce
Muziek: Massive Music
Media: EssenceMediacom
PR: ACE PR