
Brabant Partners lanceert merkcampagne met echte Brabanders in de hoofdrol
Brabant Partners lanceert 'Goed Leven is aan jou', de eerste campagne die laat zien hoe veelzijdig en persoonlijk Goed Leven in Brabant kan zijn. De aanpak breekt bewust met het traditionele beeld van perfecte vakantiefoto’s en kiest voor de kracht van het alledaagse: echte mensen, echte momenten en echte verhalen.
Alle campagnebeelden komen van Brabanders zelf. De keuze voor user generated en curated content maakt het beeld rauwer en echter. Soms korrelig, soms niet helemaal scherp, maar altijd authentiek. De fotografie en video’s brengen sfeer en gevoel over en laten het karakter van Brabant spreken zoals het is: oprecht, warm, eigenzinnig en soms verrassend onverwacht
De copywriting versterkt dat gevoel met korte, sensorische zinnen die nieuwsgierigheid oproepen, zoals: 'Je witte sneakers testen in de modder', 'Een zomer lang blauwe plekken verzamelen', 'Slurpend het weekend inglibberen' of 'Solliciteren naar een goede douchebeurt'.
Unieke en eigen beelden
De campagne nodigt mensen uit om hun eigen invulling van Goed Leven te delen. Deze verhalen vormen samen een groeiende collectie beelden en momenten, die via drie lagen worden gepresenteerd: Inspireren op merkniveau – de filosofie van Goed Leven, bewustwording op thema’s – zoals samen genieten, bewegen of goed eten, en conversie op aanbodniveau – koppeling van gevoel aan concrete plekken en ervaringen.
Met 100 unieke beelden wordt de campagne breed uitgerold in Nederland via digitale borden op NS-stations, in abri’s door heel het land, online en social media. Op de campagnepagina is een selectie van uitingen te zien, inclusief voorbeelden van abri’s, NS-schermen en de campagnevideo. "We kiezen voor echtheid en laten zien dat branding ook kan raken zonder perfectie. Dat vraagt lef, en dat past bij Brabant", aldus Heleen Huisjes, directeur bij Brabant Partners. "Goed Leven is geen vast begrip, maar een uitnodiging om samen te ontdekken en te delen."