C&A terug op televisie

07-09-2016 (12:32) - Campagnes

Modeketen C&A is voor het eerst sinds drie jaar terug op televisie. Na de aftrap met de Back to School-collectie, gaan deze week twee commercials live waarin de Denim-collectie centraal staat. Later volgen ook de collecties Dresses en Outerwear. Eigen Fabrikaat ontwikkelde deze commercials, met de afsluiter ‘Natuurlijk, C&A’, specifiek voor de Nederlandse markt.

Met de campagne richt C&A zich op een bredere doelgroep, en streven ze naar een top of mind awareness bij de Nederlandse consument. Het is een vanzelfsprekendheid dat ze in de winkelstraat en online aanwezig zijn: Natuurlijk, C&A.

Naast TVC’s worden ook online prerolls, (digitale) abri’s, radiocommercials en instore materiaal ingezet. Marijke de Gruyter is verantwoordelijk voor de regie en fotografie.

Credits
Klant: C&A Nederland
Bureau: Eigen Fabrikaat
Productiemaatschappij: New AMS
Fotograaf / regisseur: Marijke de Gruyter
Styling: Linda Gerritsen
Hair & Make-up: Ingrid Boekel