Canday maakt candy voor Look-O-Look
08-09-2016 (12:20) - Campagnes
Look-O-Look lanceert een nieuwe productlijn en daar hoort een landelijke campagne bij. Deze Sweet Surprise campagne is ontwikkeld door Canday. In de campagne zien we een Italiaanse, Japanse en Britse chef de nieuwe producten Sweet Surprise Pizza, Sushi en Cake op culinaire wijze aanprijzen. De campagne bestaat uit TV-commercials, pre-rolls, print advertenties, brand activation en social posts.
Het snoepmerk brengt drie nieuwe Sweet Surprise producten op de markt in de variaties Pizza, Sushi en Cake. Daarin zijn onder andere zure matten verwerkt in snoep-sushi, ook zien we de Look-O-Look aardbeiveters terug als ‘vers bereide’ pasta.
Martijn Rijken (Concept Director Art & Partner): ‘Eén blik op de nieuwe Sweet Surprise producten en we zagen de enorme aandacht voor details. Het fijnproeversgevoel is de rode draad in het Sweet Surprise productconcept. Dat hebben wij vertaald in een campagne boordevol visual storytelling, waarbij je dat culinaire aspect in alles terugziet. Met de drie chefs, de smaakvol gepresenteerde ingrediënten waarmee ze hun gerechten maken én de slow motion foody style beelden. Het packaging design van Sweet Surprise Pizza, Sushi en Cake doet door zijn uitstraling sterk denken aan de thuis bezorgde culinaire gerechten van de betere restaurants.’