Center Parcs zet Mr. Wings campagne voort in 2017
02-01-2017 (06:45) - Campagnes
De reclamecampagne met Mr. Wings was afgelopen jaar een succes en zal ook in 2017 worden voortgezet. In de creatie staat Mr. Wings centraal en wordt er gecommuniceerd door middel van omgekeerde natuurdocumentaires.
Mr. Wings analyseert de mens in zijn ‘natuurlijke habitat’. De campagne is multimediaal ingezet in Nederland, België en Duitsland en scoorde bovengemiddeld goed. Mede door een omzetgroei van 10% bovenop de gestelde doelstelling, is besloten de Mr. Wings campagne te continueren.
Mr. Wings analyseert de mens in zijn ‘natuurlijke habitat’. De campagne is multimediaal ingezet in Nederland, België en Duitsland en scoorde bovengemiddeld goed. Mede door een omzetgroei van 10% bovenop de gestelde doelstelling, is besloten de Mr. Wings campagne te continueren.
Center Parcs heeft het principe van een natuurdocumentaire omgedraaid; hier is het de natuur die de mens observeert. Mr. Wings is immers een vogel. De campagne heeft als doel om te laten zien dat bij Center Parcs ieder gezinslid zichzelf kan zijn. De vakantieaanbieder kenmerkt zich door de uitgebreide verscheidenheid aan activiteiten, die ervoor zorgen dat elk familielid plezier heeft. Zo hoeven er in het gezin geen compromissen gemaakt te worden. Center Parcs gaat met deze campagne terug naar waar het ooit is begonnen: mensen en natuur dichter bij elkaar brengen.
Credits
Agency: Ogilvy & Mather Amsterdam
CEO: Edgar Molenaars
CCO / creative director: Peter van Rij & Martijn van Marle
Creative director: Jacques Massardo
Creatie / art director: Jurriaan van Bokhoven
Creatie / copywriter: Jesse Ridder
Strategie: Edgar Molenaars, Marc Pieterse
CSD: Annelouk Kriele
Account: Neeltje Prevo
Agency producer: Christel Hofstee, Monique van Smaalen
Productie: HALAL
Regie: Johan Kramer
D.O.P.: Lex Brand
Set design: Jelier & Schaaf
Costume design: Franziska Loeding
Editor: Kevin Whelan
Postproductie: Captcha!, MPC
Klant: Andres Neira de Back, Dianne Sliphorst, Judith Franse